سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ، شخصی را دوست دارد که در میان جمعیّت، بی آن که هرزه درایی کند و ناسزایی گوید، شوخ باشد، با تفکّرش تنها شود، با عبرت ها خلوت گزیند، و با نماز، شب زنده داری کند . [امام باقر علیه السلام]

به یاد چشمات

با سلام
امیدوارم از تعطیلات طولانی سال جدید، لذت برده باشید.
فقط این پست را برای این زدم که از آقای مهران مدیری تشکر کنم.
این پست را تقدیم به ایشان میکنم، واقعا واجب دونستم که برای این سریال تشکر ویژه ای کرده باشم.
سریال مرد هزار چهره به نظر من، عالی بود.

اینجا نمی خواهیم نقد و انتقادی کنیم، خواستیم تشکر ویژه ای کرده باشیم بابت این فیلم و زحماتی که برای این سریال کشیده شده است .
امیدوارم موفق پیروز باشید، آرزو میکنم مشکلات جامعه ای که ما در آن زندگی میکنیم برای همیشه حل شود و همه باهم برای پیشرفت کشورمان کمک کنیم .



در آخر هم ویدئو قسمت آخر سریال مرد هزار چهره از صحبت های آقای مهران مدیری در دادگاه را قرار می دهم تا دوستان استفاده کنند.
برای من  قسمت خیلی قشنگ و پر مفهومی بود.

دانلود این ویدئو



رضا ::: شنبه 87/4/29::: ساعت 11:0 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 13


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :54005
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<