سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بیش از آن است که به شمار در آید، پس از هر چیز نیکوترینش را برگیر . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

به یاد چشمات

سلام ....

پست امروزم خیلی اتفاقی به تورم خورد......قبلش میخواستم نقشه ی شهرهای ایرانو واسه موبایل بزارم ولی وقتی این عکسا رو دیدم......

خداییش ببینید جیم وارن چی کار کرده!! نقاشی هاش فوقالعاده زیبان.....بعضی از اونا معنی زندگی میدن!!(مثل همین پایینی)

                                    

                               

من که خودم باورم نیمشد که این عکس ها کاملا کاره دست باشن و فتوشاپ دخالتی توی اونها نداشته باشه!!!

خداییش به اون عکسه آخر یه کم دقت کنید تا بفهمید این جیم وارن کیه!! در ضمن من خواستم اندازه ی این عکسا رو مرتب کنم ولی گفتم اینم خودش یه مدله دیگه(مدله خر تو خر)

برو بچ من توی کاره درس و دانشگاهم یه گره ی کور افتاده!!حسابی ازتون التماس دعا دارم...

    سبز باشید...التماس دعا/امین




رضا ::: شنبه 87/4/29::: ساعت 11:0 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 4


کل بازدید :53991
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<